Wielu z nas przed wyjazdem za granicę jest pełnych obaw. Nie wiemy co nas spotka na miejscu, jakie będą nasze relacje z pracodawcą i współlokatorami. Podejmujemy jednak ryzyko i wyjeżdżamy do pracy, optymistycznie patrząc w przyszłość.
Aby ułatwić naszym kandydatom aklimatyzację, przedstawiamy katalog najczęściej zadawanych pytań. Dzisiaj część druga.
Zapraszamy do lektury!
Umówimy cię na spotkanie BSN w pierwszym tygodniu pobytu w Holandii. Jak tylko otrzymamy potwierdzenie Twojej wizyty, Flexsupport poinformuje Cię o tym. Dbamy o umawianie spotkań bez zbędnej zwłoki, dlatego iż do czasu posiadania numeru BSN nie możesz otrzymać wynagrodzenia.
Transport jest zawsze zorganizowany. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z harmonogramem transportu w P4F. Jeśli jest on nieprawidłowy, należy skontaktować się ze swoim dedykowanym Flexsupport, celem uzyskania pomocy.
Jeśli coś jest uszkodzone w miejscu zamieszkania, zawsze należy zgłosić to do gospodarza domu.
Za pomocą aplikacji P4F wyślij wiadomość do swojego dedykowanego FlexSupport . Wskarz jakich informacji potrzebujesz. Flexsupport przygotuje dla Ciebie niezbędne informacje w ciągu tygodnia.
Jeśli mieszkasz na lokacji Flexspecialisten, nie przysługuje Ci zwrot za koszty podróży do pracy. Flexspecialisten organizuje dla Ciebie transport.
Jeśli mieszkasz prywatnie i korzystasz z własnego transportu, zwrot kosztów podroży uzależniony jest od układu zbiorowego pracy (CAO) klienta, u którego pracujesz.
Otwarte dokumenty muszą być podpisane w P4F przed godzina 12 w środę . Jeśli wszystko zostanie podpisane na czas, wstrzymanie płatności zostanie usunięte.
Być może wciąż nie posiadasz numeru BSN? – w takim przypadku skontaktuj się z Flexsupport w sprawie otrzymania zaliczki.
Jeżeli Twoje saldo RC WAS jest na zbyt wysokim poziomie – również skontaktuj się z Flexsupport, celem ustalenia warunków spłaty i odblokowania wynagrodzenia.
Helpdesk jest dostępny w każdy piątek, w godzinach 14: 00-17: 00, pod numerem: (+31) (0) 88-594 01 71.
Pytania dotyczące płatności, wypłaty / odcinka wypłaty, należy kierować na Helpdesk. Flexsupport odpowiedzialny za Twój region, pomoże Ci w przypadku wszystkich innych pytań.