Wielu z nas przed wyjazdem za granicę jest pełnych obaw. Nie wiemy co nas spotka na miejscu, jakie będą nasze relacje z pracodawcą i współlokatorami. Podejmujemy jednak ryzyko i wyjeżdżamy do pracy, optymistycznie patrząc w przyszłość.

Aby ułatwić naszym kandydatom aklimatyzację, przedstawiamy katalog najczęściej zadawanych pytań. Dzisiaj część druga.

Zapraszamy do lektury!

1. Nie mam jeszcze numeru BSN, kiedy go dostanę?

Umówimy cię na spotkanie BSN w pierwszym tygodniu pobytu w Holandii. Jak tylko otrzymamy potwierdzenie Twojej wizyty, Flexsupport poinformuje Cię o tym. Dbamy o umawianie spotkań bez zbędnej zwłoki, dlatego iż do czasu posiadania numeru BSN nie możesz otrzymać wynagrodzenia.

2. Nie mam transportu do pracy – jak rozwiazac ten problem?

Transport jest zawsze zorganizowany. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z harmonogramem transportu w P4F. Jeśli jest on nieprawidłowy, należy skontaktować się ze swoim dedykowanym Flexsupport, celem uzyskania pomocy.

3. Coś jest uszkodzone w miejscu mojego zakwaterowania, co powinienem zrobić?

Jeśli coś jest uszkodzone w miejscu zamieszkania, zawsze należy zgłosić to do gospodarza domu.

4. Chcę otworzyć konto bankowe, w jaki sposób to zorganizować ?

Za pomocą aplikacji P4F wyślij wiadomość do  swojego dedykowanego FlexSupport . Wskarz  jakich informacji potrzebujesz. Flexsupport  przygotuje dla Ciebie niezbędne informacje  w ciągu tygodnia.

5. Kiedy mam prawo do zwrotu za koszty podróży do pracy (reiskosten)?

Jeśli mieszkasz na lokacji Flexspecialisten, nie przysługuje Ci zwrot za koszty podróży do pracy. Flexspecialisten  organizuje dla Ciebie transport.

Jeśli mieszkasz prywatnie i korzystasz z własnego transportu, zwrot kosztów podroży uzależniony jest od układu zbiorowego pracy (CAO) klienta, u którego pracujesz.

6. Mam podpisane wszystkie dokumenty, ale nadal nie otrzymałem wypłaty?

Otwarte dokumenty muszą być podpisane w P4F przed godzina 12 w środę . Jeśli wszystko zostanie podpisane na czas, wstrzymanie płatności zostanie usunięte.

Być może wciąż nie posiadasz numeru BSN? – w takim przypadku skontaktuj się z Flexsupport w sprawie otrzymania zaliczki.

Jeżeli Twoje saldo RC WAS jest na zbyt wysokim poziomie – również skontaktuj się z Flexsupport, celem ustalenia warunków spłaty i odblokowania wynagrodzenia.

7. Pod jakim numerem i w  jakich godzinach  można kontaktować się z Helpdesk ?

Helpdesk jest  dostępny w  każdy piątek, w godzinach 14: 00-17: 00, pod numerem: (+31) (0) 88-594 01 71.

8. Kiedy należy kontaktować się z  Helpdesk, a kiedy z Flexsupport?

Pytania dotyczące płatności, wypłaty / odcinka wypłaty, należy kierować na  Helpdesk.  Flexsupport odpowiedzialny za Twój region, pomoże Ci w przypadku wszystkich innych pytań.

Facebook

YouTube

Instagram

Follow Me on Instagram
Flexspecialisten Abu Abu