Wielu z nas przed wyjazdem za granicę jest pełnych obaw. Nie wiemy co nas spotka na miejscu, jakie będą nasze relacje z pracodawcą i współlokatorami. Podejmujemy jednak ryzyko i wyjeżdżamy do pracy, optymistycznie patrząc w przyszłość.

Aby ułatwić naszym kandydatom aklimatyzację, przedstawiamy katalog najczęściej zadawanych pytań. Dzisiaj część pierwsza.

Zapraszamy do lektury!

1. O której godzinie mogę się spodziewać planu pracy?

Udostępnienie planu pracy w aplikacji pracownika tymczasowego uzależnione jest od klienta. Nie później niż o godzinie 19.00 otrzymasz harmonogram na następny dzień w aplikacji P4F. W przypadku jego braku śmiało możesz się kontaktować ze swoim flexsupportem, zawsze chętnie Ci pomoże.

2. Kim jest mój kierowca?

Nie posiadasz prawa jazdy? Żaden problem. Zostaniesz przydzielony do osoby kierującej pojazdem.            W aplikacji P4F możesz łatwo sprawdzić  kto, gdzie i o której godzinie kierowca Cię odbierze i  jakim pojazdem (tablicy rejestracyjne).

3. O której godzinie odjeżdża mój kierowca i gdzie mam się zgłosić?

Informacje na ten temat nie są widoczne w aplikacji pracownika tymczasowego. Czas odjazdu można zweryfikować u swojego housemastera lub Flexsupporta.

Upewnij się, że będziesz oczekiwał we wskazanym miejscu, zapobiegnie to opóźnieniom.

4. Kiedy otrzymam swoją pensję?

Wynagrodzenie za poprzedni tydzień otrzymasz w czwartek, najpóźniej w piątek. W zależności od banku, w którym posiadasz konto, mogą się pojawić różnice w czasie księgowania. Pensja wypłacana jest zatem z tygodniowym przesunięciem.

5. Mój odcinek wypłaty nie jest poprawny?

Jeśli Twój payslip jest nieprawidłowy, możesz skontaktować się z Helpdeskiem w każdy piątek (z wyjątkiem dni świątecznych i odgórnie ustalonych). Linia działa  między 14:00 a 17:00, pod numerem telefonu: (+31)(0)88-594 01 71.

6. Kto organizuje mój transport?

Za organizacje transportu odpowiada nasz dział planowania.. W razie jakichkolwiek problemów w tym zakresie prosimy o  niezwłoczne zgłoszenie ich do swojego dedykowanego Flexsupport.

6. Korespondencja prywatna.

Jeżeli na adres naszego głównego biura otrzymamy Twoja korespondencje prywatna, bądź przesyłkę przekażemy  ją najpierw do huisemaistra odpowiedzianego za lokacje na której przebywasz, w najbliższy weekend. Następnie opiekun domu dostarczy ją do Ciebie.

8. Kończę pracę wcześniej, kto może mnie odebrać?

Jeśli skończysz pracę wcześniej, poinformuj o tym fakcie swojego Flexsupporta. Jego obowiązkiem będzie kontakt z działem planingu celem jak najszybszego zorganizowania dla ciebie transportu powrotnego na lokacje.

Facebook

YouTube

Instagram

Follow Me on Instagram
Flexspecialisten Abu Abu