Wielu z nas przed wyjazdem za granicę jest pełnych obaw. Nie wiemy co nas spotka na miejscu, jakie będą nasze relacje z pracodawcą i współlokatorami. Podejmujemy jednak ryzyko i wyjeżdżamy do pracy, optymistycznie patrząc w przyszłość.
Aby ułatwić naszym kandydatom aklimatyzację, przedstawiamy katalog najczęściej zadawanych pytań. Dzisiaj część pierwsza.
Zapraszamy do lektury!
1. O której godzinie mogę się spodziewać planu pracy?
Udostępnienie planu pracy w aplikacji pracownika tymczasowego uzależnione jest od klienta. Nie później niż o godzinie 19.00 otrzymasz harmonogram na następny dzień w aplikacji P4F. W przypadku jego braku śmiało możesz się kontaktować ze swoim flexsupportem, zawsze chętnie Ci pomoże.
Nie posiadasz prawa jazdy? Żaden problem. Zostaniesz przydzielony do osoby kierującej pojazdem. W aplikacji P4F możesz łatwo sprawdzić kto, gdzie i o której godzinie kierowca Cię odbierze i jakim pojazdem (tablicy rejestracyjne).
Informacje na ten temat nie są widoczne w aplikacji pracownika tymczasowego. Czas odjazdu można zweryfikować u swojego housemastera lub Flexsupporta.
Upewnij się, że będziesz oczekiwał we wskazanym miejscu, zapobiegnie to opóźnieniom.
Wynagrodzenie za poprzedni tydzień otrzymasz w czwartek, najpóźniej w piątek. W zależności od banku, w którym posiadasz konto, mogą się pojawić różnice w czasie księgowania. Pensja wypłacana jest zatem z tygodniowym przesunięciem.
Jeśli Twój payslip jest nieprawidłowy, możesz skontaktować się z Helpdeskiem w każdy piątek (z wyjątkiem dni świątecznych i odgórnie ustalonych). Linia działa między 14:00 a 17:00, pod numerem telefonu: (+31)(0)88-594 01 71.
Za organizacje transportu odpowiada nasz dział planowania.. W razie jakichkolwiek problemów w tym zakresie prosimy o niezwłoczne zgłoszenie ich do swojego dedykowanego Flexsupport.
Jeżeli na adres naszego głównego biura otrzymamy Twoja korespondencje prywatna, bądź przesyłkę przekażemy ją najpierw do huisemaistra odpowiedzianego za lokacje na której przebywasz, w najbliższy weekend. Następnie opiekun domu dostarczy ją do Ciebie.
Jeśli skończysz pracę wcześniej, poinformuj o tym fakcie swojego Flexsupporta. Jego obowiązkiem będzie kontakt z działem planingu celem jak najszybszego zorganizowania dla ciebie transportu powrotnego na lokacje.